loading...
wwe
wanted بازدید : 239 جمعه 05 آبان 1391 نظرات (0)
پس از پخش صحنه هایی از راء که شیمس بروگ کیکش را به ریکاردو رودریگز زد،رودریگز دیده می شود که یک گردنبند طبی به گردن دارد و دیوید اوتانگا و آلبرتو دلریو به او کمک می کنند.شو آغاز می شود و دلیو و اوتانگا و رودریگز وارد رینگ می شوند.دلریو می گوید:من دو هفته پیش رندی اورتن را تسلیم کردم.هفته ی پیش کین را شکست دادم و در راء جان سینا را نابود کردم.من دو هفته ی دیگر در نایت آف چمپینز با شیمس بر سر کمربند سنگین وزن جهان مسابقه دارم.آگر آن مسابقه مسابقه ی بین مهارت ها باشد من برنده ی می شوم ولی شیمس یک چیز خیلی خطرناک دارد چیزی که از صندلی فولادی هم خطرناک تر است و غیر قانونی است؛بروگ کیک.این یک حرکت بی رحمانه و وحشیانه است و باید ممنوع شود و لگد زدن به سر یک نفر یک حرکت مجرمانه است.ریکاردو رودریگز فقط یک معرفی کننده نیست بلکه دوست من است که به خاطر شیمس مصدوم شده است.دیوید اوتانگا می گوید:شیمس به یک فرد بی گناه آسیب زده است.سپس صحنه هایی از بروگ کیک های شیمس به افراد مختلف پخش می شود.اگر دبلیو دبلیو ای همچنان به شیمس اجازه ی استفاده از این حرکت را دهد این یک شوخی است.مابوکرتی را دیدیم و خواستار عدالت و جبران شدیم.در این جا بوکرتی وارد می شود و می گوید:دارید با من شوخی می کنید؟آن چه ما با هم صحبت کردیم محرمانه بود.بوکر از مردم می پرسد که باید بروگ کیک را ممنوع کند که همه می گویدند نه.بوکر می گوید:بنابراین بروگ کیک هنوز قانونی است.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
welcome to wwe
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین کشتی کج کار 2012 کیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 67
  • بازدید کلی : 10,394